28 Ocak 2013 Pazartesi

TURKUAZ DEKORASYON

Merhabalar dostlar bu aralar çok kötüyüm bel fıtığım nüks etti ve beni fena  hırpalıyor.  Tam da çocukların okulu tatilken istediğim kadar çalışır yepyeni  şeyler üretirim derken bu hastalık benim çok  sinirlerimi  bozdu:((( Ne yapalım Rabbim dermansız dert vermesin deyip şükrediyorum.
İşte böylesi bir ruh haline sahip olduğum şu günlerde şöyle içimi ferahlatacak bir yayın yapmak istedim.Turkuaz  bana her zaman deniz,tatil , yaz ve özgürlük gibi duygular hissettirir. Bu soğuk kış gününde bu görsellere bakıp hem fikir edinelim  hem de biraz mutlu olalım  istedim umarım beğenirsiniz.
SAĞLIK VE SEVGİYLE KALIN
 
 
 













32 yorum:

  1. İlk baştaki yatak odasına bayıldım:) Bu renk insanı ne kadar rahatlatıyor . Teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Cerencim ben de çok seviyorum turkuazı :))sevgiler...

      Sil
  2. En sevdiğim renkler arasındadır.. Turkuaz....ayrıca Turkuaz özgürlük ve masumiyet rengidir.. Çok renkle kombine edilebilir ....görseller çok güzel paylaşımın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle benim için de özgürlüğün huzurun temsilcisi bu renk.Yzlığımın verandasını bu renkle dekore etmek istiyorum nette gezerken gördüğüm bu görselleri paylaşmak istedim.Beğenmene sevindim:))sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Turkuaz ve turuncu birlikteliğini çok severim.Yazlıkta mükemmel olur.Kendinize iyi bakın,bel fıtığını bilirim.Ben de çok sıkıntı çektim.Geçmiş olsun.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nilgün Hanımcım evet bu bel fıtığı sinir bişey:)) İnşallah yazlığımı böyle dekore edebilirsem paylaşırım sizlerle:))sevgiler...

      Sil
  5. turkuazı ben de çok severim:)

    YanıtlaSil
  6. ben de kendi ev dekorasyonumda turkuazı kullandım bakalım eşyalar gelince nasıl bir görüntü olcak :) bu arada geçmiş olsun canım Allah şifa versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel olur arkadaşım renk güzel sahibe de zevkli olunca kötü sonuç çıkmaz:))sevgiler...

      Sil
  7. hepside süper,bu renge bakınca mutlu olurum her zaman.sağol abla yine mutlu oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııım sen hep mutlu ol.İyi kalpli kardeşim benim:))öptüm seni.

      Sil
  8. çok güzeller.
    hepsine de bayıldım :)
    geçmiş olsun.
    Dediğiniz gibi Allah dermansız dert vermesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin arkadaşım derdi olanlara da Rabbim acil şifa versin inşallah.Beğenmene sevindim.sevgiler...

      Sil
  9. Geçmiş olsun. Bütün fotoğraflar muhteşem. İçim açıldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın kekiğim inşallah geçecek:))sevgiler...

      Sil
  10. geçmiş olsun canım...

    gerçekten muhteşem bir renk...
    ilk yatak odasına bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Şirinem:) Daha güzel odalar nasip olsun İnşallah.sevgiler...

      Sil
  11. Hay Allah, çok çok geçmiş olsun size..
    Umarım daha iyi hissetmeye başlamışsınızdır :(

    Turkuaz' ın hem çok bizden olduğunu hem de beyaza yakıştığını düşünenlerdenim ve kavuniçi rengine de tabii... Fotograflar düşüncelerimin canlı kanıtı gibi.

    Bu güzel paylaşım için teşekkürler ve tekrar acil şifa dileklerimle,

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nurdan hanımcım zaman gerekli sanırım toparlamak için bu sefer sıkı vurdu bel fıtığı çünkü:)) Hiç bu kadar şiddetli yaşamamıştım. Turkuaz gerçekten özel renklerden biri benim için ama görüyorum ki bir çok arkadaşım için de öyle imiş.Sevgiler...

      Sil
  12. Çok geçmiş olsun adaşım, bol bol dinlen bel fıtığı yorgunluğa gelmez!Sen iyi ol yeter canım:)
    Ben de bu renge bayılıyorum ve hepsi de çok güzel canım, öpüyorum seni:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın adaşım bu aralar fazla hırpaladım kendimi sanırım:))Vücudum da eh bir dur artık diyor:)))Duracağız artık emir büyük yerden.Ben de seni öptüm arkadaşım.sevgiler...

      Sil
  13. canım fıtıkları bilirim insanın canını yakar.
    Sıcak tut kendini birde nacizane yağlarla yağla kendini.
    ben 3 sene aralıksız yağladım hamdolsun şimdi iyiyim.
    birde fizik tedavi hareketlerine devam et kaslar kemikleri kapatmayınca canını yakıyor.
    ellerine sağlık hem salata hem meyve:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy evet lezzetli kasem ben bu fıtığı pek ciddiye almıyordum ama o bana ne kadar ciddi olduğunu gösterdi bu sefer.Ona iyi davranmam gerekiyor sanırım:))sevgiler...

      Sil
  14. Canımm çok geçmiş olsun. Umarım bir an önce iyileşirsin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Meryemcim İnşallah bir an evvel eski halime dönerim.Zira bu halimi hiç sevmiyoruuuuum:((sevgiler...

      Sil
  15. Canım çok geçmiş olsun, kendine çok dikkat etmen gerekiyor.Allah acil şifalar versin.Görseller nefis, bayıldım.Ellerine sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın eltim. Artık hareketlerime daha dikkat etmeliyim sanırım:(( sevgiler...

      Sil
  16. geçmiş olsun biran önce iyileşirsiniz umarım.. Çocuklarda size yardımcı olur;) iyi günler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yeşimcim evet Allahtan çocuklar evde Allah razı olsun çocuklarım gerçekten çok yardımcıdır bana:))sevgiler...

      Sil
  17. Canım senin için bir mimim vardı bir göz atmak istersen bloğuma :)
    http://ikisehirbirmeryem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Canım ilk fırsatta cevaplayacağım mimimi :))sevgiler...

    YanıtlaSil