19 Ocak 2013 Cumartesi

KEYİFLİ PAZARLAR

Merhabalar herkese çooook güzel , keyifli,huzurlu,pamukşeker tadında bir pazar günü diliyorum.
Örgü tasarımları bloğunun sevgili sahibesi Serpil ablacım geçenler de beni mimlemişti ancak fırsat bulabildim ve onu cevaplamak istedim ayrıca nette gezerken görüp sizlerle paylaşmak istediğim şık sunumları da yayınlamak istedim.Ben bu görsellere bakıp incelemeyi onlardan fikir almayı çok seviyorum umarım sizlerde beğenirsiniz.
                                                   GÜLÜCÜKLERLE   KALIN
                                                   







MİM!!!

1. Şu an olsa çok sevinirim.
Sevgili eşim dükkan açmam için bana finansör olmayı kabul etse çooook sevinirim:))
2. Şimdi orada olmak vardı...
Kesinlikle Ayvalık'ta olmak vardı.
3. Ah nerde o eski günler...Sahi insanlar neden geçmişe özlem duyarlar? 
Sanırım insanlar hayatlarını sürdürebilmek için bir savunma geliştiriyorlar ve geriye baktıklarında ağırlıkla güzel günleri hatırlıyorlar.O nedenle de geçmişe özlem duyuyorlar.
4. Neleri özlüyorum...
Ailemi özlüyorum,okul yıllarımı özlüyorum veee canım babamı özlüyorum:((
5. Çok severim...
Sevdiklerimle birlikte olmayı çok seviyorum
6. Nefret ederim...
Nankör, kıymet bilmez insanlardan nefret ederim.
7. Bu günlerde çok fazla dinledim..
GÖKHAN TEPE   ''Tanrım dert vermesin''
8. Şimdiki ruh halim?
Hayatımda  yeni şeyler planlıyorum ve bunun için gerçekten büyük heyecan duyuyorum.Allah!ım mahcup etmesin inşallah.Dualarınızı esirgemeyin sevgili dostlarım.

14 yorum:

  1. canımmm tesekkur ederımmm .....cok hoş olmuşş guzel resımler eslıgınde...dıleklerının gercekleşmesını tum kalbımle dılerım...ıyıpazarlar tatlımm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Serpil ablacım güzel dileklerine aminn diyorum.Sana da keyifli bir pazar günü diliyorum:))sevgiler...

      Sil
  2. Dileklerin gerçek olsun,gönlün neşe dolsun,mutlu pazarlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun Nilgün Hanımcım.Rabbim hepimizin gönlünde ki muradı versin:))))Sevgiler...

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkürler kuğum sana da mutlu bir pazar diliyorum:))sevgiler...

      Sil
  4. resimler harika ...iyi pazarlar dilerim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler mor menekşem.Sana da güzel bir pazar günü diliyorum:))sağlıkla kal...

      Sil
  5. Güzel bir Pazar olsun size de :))

    Dilerim dükkan arzunuz da, planlarınız da bir bir ve tez zamanda hayata geçsin. Güzel görseller için de teşekkürler.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de mutlu pazarlar Nurdan Hanımcım.
      Güzel dileklerinize aminnnnn diyorum.Allah'ım herkese dilediğini nasip etsin içinde benimkini de inşallah:))sevgiler...

      Sil
  6. Adaşların güzeli, eminim ki Yüce Allah'ım senin gibi kalbi güzel, gönlü güzel bir kulunun tüm dileklerini gerçekleştirir.Bak eğer dükkan falan açarsan açılışa gelirim ona göre:))
    Canım görsellere de bayıldım, ben böyle gördükçe kendi çekip koyduğum resimler kötü geliyor ama böylece eksiklerimizi görmüşte oluyoruz, öptüm adaşım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım benim yaa vallahi tüm yorgunluğum gitti şu yorumu okuyunca rabbim hepimizin dileklerini gerçekleştirsin inşallah.
      Evet böylesi görsellerle hem fikir sahibi oluyoruz hem de hatalarımızı düzeltiyoruz:))öptüm seni adaşım.

      Sil