7 Ocak 2013 Pazartesi

BEBEK KURABİYELERİ

Merhabalar bu sabah  Kocaeli'de bembeyaz bir güne uyandık sanırım yurdun büyük bir bölümü de böyleydi.Beyaz temizliğin ve saflığın simgesidir.İşta ben de bu ruh haliyle  sizlere dünyanın en masum en güzel varlıkları için hazırladığım kurabiyeleri sunmak istedim.Bu iş beni iyice sardı Bununla ilgili de hayatımda yeni ataklar yapmak istiyorum çalışmalar devam ediyor :)) Bir düzene koyunca sizlerle de paylaşacağım inşallah.İşte mini mini bebişlerin doğumlarında gelen misafirlere ikram edilmek üzere hazırladığım kurabiye örnekleri.
 
 

Bunlar yakışıklı prensler için:)











Bunlarda dünyalar güzeli prensesler için:)
 
 
 



 
 

SAĞLIK  VE SEVGİYLE KALIN





























































40 yorum:

  1. Ooo ,Çok güzeller,İki elti kurabiye ustası arkadaşımız varken,sırtımız yere gelmez herhalde:))Bir gün torunum olursa,kurabiyeler sizden,ben anlamam:))Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek Nilgün Hanımcım Allah o günleri göstersin lafı bile olmaz:))sevgiler...

      Sil
  2. şunların güzelliğine bakın yarabbim.. harikalar ..bir sanat bunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah arkadaşım ne hoş bir yorum.İltifatın için teşekkür ederim o bakan gözlerin güzelliği:))sevgiler...

      Sil
  3. cok begendim harika gorunuyorlar ,ellerinize saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canım bu güzel yorumlar beni çok motive ediyor:))teşekkürler...

      Sil
  4. oooy oooy oooy çok şekerler çok....
    ellerine sağlık canım.........

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık...Gayet güzel gözüküyor..emeğine sağlık.sağlıklı günlerde....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy teşekkürler Hande hanım ,sizden böyle güzel şeyler duymak çok güzel:))sevgiler...

      Sil
  6. Hayranım hayran bakıyorum,öyle güzeller kii..
    Ellerine sağlık canım..
    Süperlerrr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın arkadaşım çok çok memnun oluyorum bu güzel yorumlara:))sevgiler...

      Sil
  7. Aranızda kaldım samimiyetle! Arka arkaya kurabiye bombası geldi sizlerden. Hepsi birbirinden güzel, hepsi birbirinden özel. Bu defa alınmayın, İlknur Hanım komşu; oyum ondan yana çünkü o kurabiyeler bana bir adım mesafesinde hatta daha yakın :))))

    Şaka bir tarafa; sizler şahanesiniz. Sorsam da ayıp olmaz artık. Kuzum sizin ellerinizden gelmeyen bir iş yok mudur? Çok meraktayım :)))


    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Nurdan Hanımcım ne hoş ,ne güzel şeyler yazmışsınız:))Osizin bakan gözlerinizin güzelliği çoluk çocuk derken dış dünyada üretme fırsatım olmadı son 18 yıldır ben de evde bir şeylerle uğraşıp kendimi tatmin etmeye çalışıyorum:))sevgiler...

      Sil
  8. Ayy ayy ne güzel şey bunlar harika olmuşlar canım ellerine sağlık, süper görünüyorlar.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol eltim beğendiğine sevindim:))sevgiler...

      Sil
  9. CANIM YA HARİKA OLMUŞ
    O BATTANİYELERİ BEN NE YAPAYIM
    HEPSİ BİRBİRNDEN GÜZEL OLMUŞ
    ELLERİN DERT GÖRMESİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler böyle candan yorumlar beni gerçekten motive ediyor.Durmadan bir şeyler üretip sizlere gösterme isteği uyanıyor:)))sevgiler...

      Sil
  10. canım bunlar bıor harıkaaaa...bencede bu konuda cıddı calısmalar yapmalısın muthıs bır yetenek bu bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Serpil ablacım bu bloğu ilk açtığımda da coşkulu yorumunla beni yüreklendirmiştin şimdi de çok çok teşekkürler:))öpüyorum seni.

      Sil
  11. Çok şirinler, ben bunları yemeye kıyamam...Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım sen ye ben bir daha yaparım:))sevgiler...

      Sil
  12. Adaşım ya ne yaptın sen böyle, marifetli ellerinden şahane güzellikler çıkarmışsın yine:) Bebişler kadar şirin olmuş hepsi bayıldım canımcım, güzel ellerine sağlık:))İyi geceler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canııım ağzın bal yesin tatlı dilli arkadaşım bak ne güzel motive ediyor beni:))sana da iyi geceler.Artık moraller iyi mi?

      Sil
  13. ah bunlara da ben bayıldım! ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yoruma kocamaan teşekkür:))sevgiler...

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Teşekkürler kaseler dolusu lezzetim:))sevgiler...

      Sil
  15. İzmir buz kesiyor,kuru soğuk,ne yazık ki kar yooook.Ellerine sağılık,çoook şirinler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım sende mi İzmirlisin bendeee.Ay bu blog dünyasına girdim gireli ne çok İzmirden arkadaşlarım oldu.Kocaeli'de 1 tane İzmir'li arkadaşım var ona gözüm gibi bakıyorum.Ben İzmir aşığıyım:)))Ayrıca kurabiyelerim için yaptığın yoruma teşekkürler:))sevgiler...

      Sil
  16. merhaba,
    istanbul karlı, en güzeli evde kalıp, yağan karın izleyip,yanında da çay-kurabiye:)
    çok güzel kurabiyeler, biblo gibiler.. çok güzel sunumlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet arkadaşım bence de kar pencereden dışarı bakıp çayımı yudumlarken keyifli :)) Yoksa kar topu oynamak falan beni hiç çekmiyor.Kurabiyelere gelince güzel yorumuna çok teşekkür ederim:))sevgiler...

      Sil
  17. çok cici olmuşlar ellerine sağlık
    bizde sadece soğuk var kar yok :(

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar bloğuma hoşgeldiniz:)Kurabiyeleri beğendiğinize sevindim:))sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. sibel abla şu an annemle bakıyoruz da çok beğendi kurabiyelerini.selam söylüyor.öptük.

    YanıtlaSil
  20. Canım sağolun benden de çok selamlar ben de sizleri öpüyorum:))sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloğuma Türkan Hanım.Teşekkürler.

      Sil