31 Ocak 2013 Perşembe

RENGARENK YEMEK MASASI ÇİÇEKLERİ VE MİM

Merhabalar  yine mimlendim:)Bu sefer iki şehir bir Meryem bloğunun sahibesi sevgili Meryem tarafından mimlendim.Mim soruları keyifli idi keyifli keyifli de cevapladım zaten bu aralar daha fazla bir atraksyonum da olamıyor belimden dolayı:))
Bu güzel mim sorularını  masalarımızı  süsleyecek şık masa çiçekleriyle şenlendirmek istedim.
                                      SAĞLIK VE SEVGİYLE KALIN.
                                     CUMAMIZ MÜBAREK OLSUN
 











                
                İŞTE  BUNLAR DA MİM SORULARIM VE CEVAPLARIM

Burcunuzun özelliklerini taşırmısınız?
Ben aslan burcuyum ve genel olarak burcumun birçok özelliğini taşırım.Belli bir yaştan sonra burcumdan mı yoksa karakterden mi kaynaklandığını bilemediğim sivri köşelerim  vardı şimdiler de onları törpülemeye çalışıyorum:))

Kader sizce nedir? Biz neresinde yer alırız
Kader  insanların sınavıdır bana göre.Evet Rabbim bize bir yazı yazmış fakat iyiyi kötüyü ayırt edebilmek için de akıl vermiş mantık  vermiş.Ey kulum yaşayacağın olayın ana hatları bu tercihlerin ve aldığın kararlarla  yazgın şekillenecek demiş.Rabbim hepimize doğru kararlar almayı nasip etsin.


Asla olmadan yapamayacağınız üç şey?
Çocuklarım , ailem ve dostlarım Allah'ım eksikliklerini göstermesin.
En sevmediğiniz huyunuz?

En sevdiğiniz çicek?
Ortancayı ve lilyumu  pek severim bahçemde rengarenk ortancalarım ve lilyumlarım vardır.

Hayatta pişmanlıklarınız oldu mu ?
Olmaz mı hiç her insan gibi benim de pişmanlıklarım oldu kimini telafi ettim kimini de bu da bana ders olsun diyerek içime sindirmeye çalıştım:))

En sevdiğiniz dizi?
Asmalı konak beni gerçekten kendine esir etmişti:))

Hiç kimsenin ne düşüneceği umrunuzda olmasa, yer, zaman, mekan kısıtlaması olmasa, düğün hayaliniz nasıl olurdu?
 
Ben kır düğünü yada havuz başındaki düğünlere bayılırım.Öyle çok enteresan bir düğün alternatifim yok.Çünkü ben de belli kuralların çerçevesinde yaşayan tiplerdenim:))
Annem demişti ama ben yapmamıştım dediğiniz bir şey oldu mu?
Ah ah olmazmı hiç hem de çok kereler:))Ama artık akıllandım annemin sözünü dinliyorum:))

Sizi derinden etkileyen şarkı sözü?
 
Ferhat Göçer'in  Kızım şarkısı beni çooook  etkiler.

En çok görmek istediğiniz ülke?
 
Amerika-havai adaları


 

18 yorum:

  1. hayırlı cumalar canım...
    gece gece içim açıldı çiçekleri görünce :)

    mim cevaplarında çok içtendi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler.Senin de cuman mübarek olsun.Sevgiler...

      Sil
  2. Çok güzel sorular ve çok samimi cevaplar :)

    YanıtlaSil
  3. hayırlı cumalarr pembişimm...harıka bır mım olmuş yıne sıcaklıgını yıne cok cok hıssettıgım bır yazı olmus ...tebrıklerr...bende aslan burcuyum ve ıyı kötu hepsını tasıyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ablacım,bak burçlar da insanda bir çekim gücü oluşturuyor demek ki:))Güzel sözlerine çooook teşekkürler secgiler...

      Sil
  4. Aslan burcu, diğer burçlar içinde; ucunu biraz kaçırırsa ya en bencil - ben merkezci ya da en bonkör olup saçıp savuran burçtur :)) Sizi biraz pohpohlayan biri elinizden ne var ne yoksa alabilir :)) Parıltıyı altını mücevheri de en çok sevenler bu burçtan çıkarlar. Sizin renginiz altın sarısı olmalı - Pembe Makara ile bize ters köşe yapmışsınız :)))

    Aslan kadınları gür saçlarıyla hemen belli eder kendini. Gösterişi de sever :))Girdiği ortamda eğer önemsenmezse ya da ilgi çekmezse de hiç acımaz yakar yıkar ortalığı; eline düşenin vay haline :))

    İyi huylu Aslanlar aslında, sevdikleri için ellerinde ne var ne yoksa da esirgemez verirler. Son derece cömerttirler.

    Bunlar benim bildiğim kısmı; bilmediğimi de Mimden öğrendim zaten :))

    Hayırlı Cumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Nurdan Hanımcım bu yorumda bazı noktalarımı çok güzel yakalamışsınız:)) Bir kaç nokta hariç mesela altın rengini sevmem daha ziyade gümüş tercih ederim,en kötüsü de şu gür saçlar demişsiniz ya oy obeni mahvetti çünkü ben erkek tipi kellikden müzdaribim:((( Bunun dışında cömertimdir eğer birini seversem gerçekten onun için yapmam gerekenlerde sınırlarım yoktur:))Amaaaa bir de ters düşersem bir kalem de silerim ve geriye ona dair hiç bir şey kalmaz ben de:))sevgiler...

      Sil
  5. pembe makaraa ne güzel cevaplar vermişssin samimi samimi:)

    bu arada blogumda çekiliş varr beklerim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler.Çekilişin hayırlı olsun uğrayacağım:))sevgiler...

      Sil
  6. Canım adaşım sanada hayırlı cumalar:)
    Cevaplarında tam sana yakışan samimi cevaplar olmuşlar, güzel gönüllü arkadaşım benim:)
    Bu arada bel rahatsızlığın devam ediyor sanırım çok dikkat et kendini yorma canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııım sana da hayırlı cumalar.Allah gönlündeki güzellikleri eline versin inşallah.Belim fena değil ama benim haldur huldur yaşantımla bu bel fıtığının nazik durumu pek örtüşmüyor:))İkisini nasıl idare ederim pek bilemedim ama öğreneceğim başka yolu yok gibi görünüyor:))Öptüm seni adaşım.

      Sil
  7. Hayırlı cumalar Cnm. Belin için tez zamanda şifasını versin ALLAH I'm.
    Mim i zevkle okudum. Benim in seni n yerin ayrı , bloğuma ilk yorumu sen bırakmıştın . Seviyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıııım bak şimdi aslan burcunun dayanamadığı bir durum özel olmak güzel teşekkürler.Bloğun da sen de çooook uzun zamanlar bizimle olursunuz inşallah:))Belime gelince daha iyiceyim biraz söz dinlemem gerekiyor sanırım daha sakin olmalıymışım öyle deli gibi koşuşturmamalıymışım bakalım sanırım söz dinleyeceğim en azından bir süre:)))Ben de seni seviyorum arkadaşım.Sevgiler...

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili mazes sana da iyi hafta sonları:))sevgiler...

      Sil
  9. benim esim aslan burcu.burclara pek inanmasam da o da okudugum kadariyla tum ozelliklerini tasiyor.zor bir burc.allah hicbirimizi cocuklarimizdan ayirmasin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok inanmam burçlara ama yine de bişeyleri getirip burçlara bağlarım zaman zaman:))Amin Rabbim kimseleri evladıyla sınamasın.sevgiler...

      Sil