13 Ocak 2013 Pazar

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ANNEMMM


 Merhabalar sevgili dostlar; birkaç gündür bloğumdan da sizlerden de uzak kaldım. Ama kontrol dışı olaylar nedeniyle uzak kaldım. Evimizdeki internet bağlantısında bir sorun yaşandı ve ancak düzeldi.Umarım tekrarlamaz çünkü gerçekten çok can sıkıcıydı:(( İnsan merak ediyor neler oldu bitti görmek istiyor ama ne mümkün arada oğlumun telefonundan baktım ama bilgisayar gibi olmuyor.Zaten oğlumda saniyelerle veriyor telefonu neredeyse:))
     Bu gün hayatımın merkezi ,varlık sebebim, hayattaki en güçlü dayanağım, canım, her şeyim, biricik annemin doğum günü. Ne yazık ki o İzmir'de ben Kocaeli'deyim gurbet zor iş ne sevincini paylaşabiliyorsun, ne de hüznünü. Ne yapalım annemin de kardeşlerimin de canları sağolsun  mutlu huzurlu olsunlar da tek derdimiz gurbet olsun.
   İşte bende bu günde yanında olamasam da annem için bir pasta hazırlayıp buradan ona armağan etmek istedim.Biliyorum ki benim fedakar annem o pastayı torunları yiyeceği için çok çok mutlu olacak kendi yemiş sayacak:)) Bu hep böyle oldu çünkü kendi isteklerini evlatları için ,torunları için sevdikleri için hep erteledi. Onlar mutlu olsun ben zaten mutluyum dedi.
      Neyse dostlar bu günün işte böyle güzel bir anlamı var benim için hem sizinle paylaşayım hem de annemin doğum gününü böyle kutluyayım istedim. Sağlık ve sevgiyle kalın.

                                        SENİ SEVİYORUM CANIM ANNEMMMMMM!






 
Bu çiçekler de senin için canım annem

25 yorum:

  1. annecıgıne hayırlı yaslar dılıyorum canım...ALLAH uzun saglıklı bır ömür nasıp etsın kuzularının basında olsun daıma....bu arada blogumda mım lendın tatlım:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn seyhan ablacım amintüm annelere rabbim sağlıklı uzun ömür versin.Mimimi en kısa süre de cevaplayacağım:)))sevgiler...

      Sil
  2. Ne güzel bir paylaşım olmuş.

    Hem duygularınızı hem de zarif ellerinizden çıkan güzel pastayı bizlerle bölüşmüşsünüz.

    Uzak da olsanız, özlem de olsa, olsun. Nerede olurlarsa olsunlar, annelerin gölgesi her daim evlatlarının üzerine uzanır. Dilerim annenizin gölgesi daha çok uzun yıllar üzerinde olsun; sağlıklı, huzurlu ve çok mutlu geçecek yıllarda hep birlikte kutlayın doğum gününü.

    Anneciğinizin ellerinden öperim.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Nurdan hanımcım teşekkürler güzel dileklerinize.Evet uzakta da olsa ailemin sağ sağlim olduklarını bilmek büyük nimet benim için Allah herkesi sevdikleriyle mutlu etsin:))sevgiler...

      Sil
  3. Eltim ya duygulandırdın beni ne güzel bir post olmuş.Rabia ablamın doğum günü kutlu olsun.Allah sağlıklı ve huzur dolu nice yıllar nasip etsin.Yüce Rabbim annelerimizi başımızdan eksik etmesin.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin eltim Rabbim annelerimize sağlık ve uzun ömür versin.Güzel dileklerini ileteceğim anneme:))sevgiler...

      Sil
  4. Bu güzel paylaşım beni çok duygulandırdı,benim anneciğim de benden uzakta yaşıyor:(((Daha nice seneler,sağlıkla aramızda yaşasınlar isterim.Anneciğinizin ellerinden öperim,nice mutlu yaşlar dilerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nilgün Hanımcım güzel dileklerinize aminnn diyorum Rabbim annelerimize sağlık ve uzun ömür versin.İyi dileklerinizi anneme ileteceğim.Sevgiler...

      Sil
  5. bugünde benim annemin doğum günü rabbim uzun ömürler versin bizlerle birlikte onlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne hoş tesadüf olmuş arkadaşım bizim annelerimizin nezninde tüm annelerin ellerinden öpüyorum.Senin annenin de doğum günü kutlu olsun:))sevgiler...

      Sil
  6. anne gibisi yoktur,doğum günü kutlu olsun anneciğinin.pasta da çok güzel olmuş eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de ana gibisi yoktur.Güzel dileklerin için teşekkür ederim:))sevgiler...

      Sil
  7. annenizin doğum günüsü kutlu olsun...
    nice mutlu senelere inşallah...
    pasta harika görünüyor.....

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı ,sağlıklı ömürler diliyorum Anneye .
    Çok özledim annemi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerine teşekkürler kuğum.Ben de annemi çok özledim:(((

      Sil
  9. Annemin doğum günü nedeniyle yayınladığım bu postta anneme güzel dileklerini ileten tüm dostlara annemden kocaman bir teşekkür geldi:))) İletmek boynumun borcu oldu:))sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. internet sorunu bizde çok yaşadık, ara ara da nüksediyori çok can sıkıcı..:S
    annenizin dogumm günü kutlu olsun..
    bende haftasonu eşim için bir pasta hazırlayacagım, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerinize teşekkürler:))ben de şimdiden eşinizin doğum gününü kutlarım:)sağlıkla kalın.

      Sil
  11. Canım benim, bende çok duygulandım bak şimdi! Anneciğine Allah sağlıklı, uzun ömürler versin inşallah!Uzakta olsun ama başımızda olsunlar yeter adaşım:))
    Bu arada bloğumun adını değiştirdim artık kalbegdenyol yok Lezzet Dansı oldum canım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adaşım sen beni bu gün ne üzdün bir bilsen. Bloğuna girmek istedim blog yayından kaldırılmıştır diye bir yazı çıktı karşıma şok oldum.Ay ne üzüldüm ben şimdi nereden bulacağım adaşımı diye:(( Neyse ki böyle bir değişiklik olmuş aman ha bizleri bırakıp bir yerlere gitme:))sevgiler...

      Sil
    2. Böyle dostlar kolay bulunurmu adaşım, merak etme kapıdan kovsalar bacadan girerim ben:))

      Sil
    3. Canım ya kovarmıyım hiç. Seni görmesem de çok sevdim:)))öpüyorum kocaman:))sevgiler...

      Sil
  12. nice mutluluklara sağlık sıhhat afiyetlere
    canım çok güzel bi kere gönlün güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah arkadaşım ne güzel şeyler yazmışsın öyle çok çok teşekkürler.O biraz da bakan gözlerin güzelliği :)) sağlık ve sevgiyle kal.

      Sil