4 Ocak 2013 Cuma

EL EMEĞİ GÖZ NURU GOBLEN TABLOLAR

Herkese merhabalar sağlıklı, mutlu ,çaylı, kahveli, dostlarla bol bol sohbetli bir hafta sonu diliyorum. Bu gün sizlere sevgili görümcemin işediği iki goblen tabloyu yayınlamak istedim.Bunun  yanı sıra netten de bir kaç parça seçtim.Gerçi bu işte söz sahibi olan sevgili Nurdan Kanber Hanımdır ama ben de  bu tabloları oldum olası çok beğenirdim görümcem gençliğinde işlemiş ve renkleri hala çok güzeller sizlerle paylaşmadan edemedim:) Bu arada  görümcemin bunları yayınlayacağımdan haberi yok  görünce bakalım ne yapacak:)) Sağlık ve sevgiyle kalın...
 
 
 
 
Bu iki tablo sevgili görümcemin el emeği göz nuru işler.
 
 
 


Goblen işlemeli  bu sandalyelere bayıldım
 
 
 














 Bu güzel çiçekler de  hafta sonunu  rengarenk geçirmeniz dileği ile benden size gelsin:)))




  

 

27 yorum:

  1. Ooo,İhtiyar Balıkçı ve Nağme tabloları,çok güzel olmuş,görümcenizin de sizinde ellerinize sağlık.paylaştığınız için teşekkürler.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim Nilgün Hanımcım.Ben de bu tabloları çok seviyorum gerçekten görümcemin ellerine sağlık:))sevgiler...

      Sil
  2. CANIM HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL BEN DE ÇOK SEVİYORUM GOBLENİ
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar sevilmeyecek gibi değil ki goblenler sabır işi ama sonuç böyle güzel olunca değiyor yorgunluğa:)size de hayırlı akşamlar.

      Sil
  3. Goblene hayran olmayan kimse var mıdır acaba? Yoktur sanırım.
    Zaman alan, sabır isteyen ve kendine has teknikleri olan bu özel alanda; görümcenizin bu işin altından çok güzel kalktığını belirtmek lazım. Her iki işi de fevkalade olmuşlar.

    Ben, yazıda belirttiğiniz üzere işin üstadı ya da bir bileni değilim. Amatörce uğraş verdiğim alan için lütfedip adımı referans göstermişsiniz. Estafurullah haddim değil gerçekten, bunu belirtmek istedim.

    Gelelim seçtiğiniz görsellere; eh ben bir tatlı ilham almak için ora bura dolaşmam artık :)) Demirbaş izleyiciniz tayin ettim kendimi, zor çıkarım buralardan :))

    Paylaşımınız için çok teşekkürler.

    Sevgiler ve çok güzel bir haftasonu olması dileklerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzel sözler bunlar her zaman beklerim yorumlarınız beni gerçekten mutlu ediyor.Yorumlarıma bakarken gözlerimin aradığı bir kaç isimden biri de sizsiniz :)) Ayrıca goblenler konusunda tevazu gösteriyorsunuz bence bu işte üstadsınız:)) sevgiler...

      Sil
  4. ah,ah ,bizim gençliğimizde biz de böyle el işleri yapardık ,şimdi ne göz,ne sabır kaldı,bu el işleri o kadar kıymetli ki değeri para ile ölçülemez,ellerine sağılık görümcenin.

    YanıtlaSil
  5. Doğru söylüyorsunuz gerçekten sabır işi o da şimdi baktığında nasıl yapmışım diye düşünüyor ama gençlikte insanın gözü daha kara oluyor sanırım:)))sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeller, görümcenizin yaptıkları da çok başarılı olmuş.
    Ama bir tanesine gerçekten bayıldım:)
    Ne kadar özeldir bu tür işler böyle...değilmi?
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görümcem adına teşekkür ederim.Haberi yoktu söylediğimde çok sevindi hele hele böyle güzel tepkiler aldığını duyunca daha da mutlu oldu:)))Gerçekten çok özel el işlerinden biri de goblen.Sevgiler...

      Sil
  7. Çok güzel olmuş, görümceye alkış :) Zahmetli işler bunlar, çok emek harcayan o yüzden de alkışı hakeden işler :)
    Ben şu leylakları istiyorum, çok ama çok sevdim :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de görümcemi alkışlıyorum gerçekten zahmetli bir iş. Leylakların lafımı olur,senindir arkadaşım:)))sevgiler...

      Sil
  8. görümceni tebrik ederim canım...
    bakmaya doyamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın şirinem, görümcem bu güzel yorumlara bayıldı:))sevgiler...

      Sil
  9. görümcenizin ellerine sağlık. Çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görümcem adına teşekkürler ederim:))sevgiler...

      Sil
  10. Adaşım harika parçalar bunlar, ellerine kollarına sağlık görümceciğinin ve bu övgüler az bile gerçekten el emeği göz nuru yapılan işlerin önünde saygıyla eğilmek lazım:))
    İyiki bu güzellikleri bizlerle paylaştın, gönlümüz şenlendi, hepsi ayrı güzel canım, sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canımmm yıllar önce yapılmış işlemeler bu gün bile bu kadar taktir topluyor ne güzel el işlerinin her zaman geçer akçe olduğunun en güzel ıspatı sanırım. Beğendiğine sevindim arkadaşım:)sevgiler...

      Sil
  11. gerçekten çok güzel işlenmiş bu tablolar,görümcenin emeğine sağlık.eminim görünce çok sevinecektir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy evet telefon açıp söyledim çok heyecanlandı.Güzel yorumlarınızı okudukça da çok mutlu oldu:))) El emeği iş yapanların en büyük sermayesi takdir değilmidir zaten:))sevgiler...

      Sil
  12. Bu goblenlere oldum olası bayılırım.Ne iyi ettin yayınladın.Diğer paylaşımlarda çok güzel ellerine sağlık canım.Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağloasın canım, gerçekten iyi oldu tablolar duvardan inip hayat buldular sanki:))sevgiler...

      Sil
  13. sanat eseri resmen bunlar =)
    bende beklerim bloguma =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar bloğuma hoşgeldiniz biraz geç gördüm yorumunuzu kusura bakmayın:( Bence de sanat eseri bunlar:))sevgiler...

      Sil
  14. mükemmeller.
    ne kadar çok emek vardır bunların üzerinde.
    görümcenizin ellerine, gözlerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    2. teşekkürler bu güzel yorumunuzu kendisine ileteceğim:))sevgiler...

      Sil