8 Ocak 2013 Salı

DİŞ KURABİYELERİ

Merhabalar hepimiz biliriz bebek büyütürken en sancılı dönemlerden biri diş çıkartma dönemidir.Uykusuz geceler,ateşlenen ve ağrı çeken bebeğinizi bir türlü yatıştıramamaktan dolayı duyulan çaresizlik hissi insanı bitirir. İşte bu yüzden bebeğimizin ilk dişi çıktığında diş buğdayı yaparak kutlarız bu durumu. Şimdilerde ise diş buğdayının yanına bu özel günde konuklara ikram için diş kurabiyeleri pek revaçta. Ben de bu gün sizlere bu özel gün için hazırlanmış diş kurabiyelerini sunmak istedim.
 
SAĞLIK VE SEVGİYLE KALIN
 
Bunlar delikanlılar için



 


                                          Bunlar da küçük hanımların kurabiyeleri














28 yorum:

  1. Ne kadar şirinler,erken Dünya'ya gelmişiz.Şimdi hepsi rüyama girecekler:))Kendimi bu kurabiyeler arasında bulacağım,eminim:))Ellerinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bENCE DE HEM ERKEN DÜNYAYA GELMİŞİZ YETMİYORMUŞ GİBİ ERKEN ANNE OLMUŞUZ:))NEYSE KISMET TORUNLARA:))SEVGİLER...

      Sil
  2. ınanılmaz guzellerrr...bayıldım...diş çıkarasım geldı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy güldürdün beni serpil abla dur dur diş falan çıkarma meşakkatli iş o.Ben sana şimdi de yaparım:))sevgiler...

      Sil
  3. Merhaba
    Çok güzeller imrenmemek imkansız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar sevgili Mehtap.Ben de imreniyorum inan keşke bizim zamanımızda da olsa idi bizler de bebeklerimiz için hazırlasaydık diye düşünüyorum.Ne denir kısmet:))sevgiler...

      Sil
  4. İkisinin de renkleri birbirinden güzel. Çok şirin kurabiyeler. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kekiğim.Beğenmene sevindim:))sevgiler...

      Sil
  5. Siz böyle güzel kurabiyeleri yapmaya devam edin; yakında izleyicileriniz olarak kapınızın ziline basıp "çayınızı içmeye geldik" diye bağırmamıza az kaldı :))

    Çok güzel olmuşlar eminim tatları da öyle güzeldir.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah Nurdan Hanımcım ne hoş bir sürpriz olurdu.Şöyle çayları demler iki lafın belini kırardık:))sevgiler...

      Sil
  6. kurabiyeler çok şeker olmuş...
    diş fırçasınada bayıldım :))
    ellerine sağlık canım......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol şirinem beğendiğine sevindim:)))sevgiler...

      Sil
  7. Yok yok benim adaş bu konuda olmuş artık, çok özeniyorum bunları gördükçe bu yaştan sonra bebek yaptıracaksın bana bak ona göre:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuş mu dersin adaşım İnşallah bu konuda bi şeyler yapmak istiyorum hayırlısı bakalım:)))Aman ha boşver yeğenlere torunlara kısmet:)))sevgiler...

      Sil
    2. Bence hiç durma canım hemen harekete geç, çok ciddiyim bu kurabiyeleri görüpte beğenmiyecek kişi kördür derim:)

      Sil
    3. sağol adaşım yüreklendiriyorsun beni:))Allah razı olsun

      Sil
  8. BU SAATTEN SONRA BEBEK YAPAMAYACAĞIMA GÖRE NE YAPSAM ACABA
    ARTIK TORUNLARIM OLDUĞU ZAMAN KAPINIZI ÇALARIZ
    ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR ELLERİNE SAĞLIK GÜLÜM
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece kurabiye için değil her zaman beklerim.Kurabiyelere gelince yok anacım bizden geçti (en azından benden geçti:)) Rabbim isteyenlere versin.
      güzel yorumuna teşekkürler:))sevgiler...

      Sil
  9. çoooook şirin olmuşlar ,ellerine sağılık .

    YanıtlaSil
  10. benimde 20 lik dişlerim ağrıyor arada:) insan özeniyor bunlara, kendim için alıcağım sonunda:) çok şirinler, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıım şaka bir tarafa bu diş ağrısı sinir bişeydir bilirim:))Al arkadaşım diş ağrısı çeken herkes sonuna kadar hak ediyor bu kurabiyeleri yaş farketmez:)))sevgiler...

      Sil
  11. fırçası bile var:)
    ne hoş ne tatlı yaa ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloğuma.Güzel ve içten yorumunuza teşekkürler:)))sevgiler...

      Sil
  12. ah ne zordur diş çıkaran bebeği sakinleştirmek,uyutmak,allah tüm annelere yardım etsin.kurabiyeler çok cici olmuş eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle arkadaşım bebeklerin en zor dönemlerindendir.İşte bu dönemi yaşarken bebekleri ve onlarla uğraşan anneleri de böyle ödüllendirmek lazım diye düşünüyorum:))sevgiler...

      Sil
  13. Ayy ayy ay bana diyorsun ama sen daha usta olmuşsun eltim.Bayıldım bunlara süperler ellerine sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın eltim yapıyoruz bakalım bişeyler.Allah sonumuzu hayır getirsin inşallah:)))sevgiler...

      Sil