20 Ocak 2013 Pazar

EMİRHAN'IN FUTBOL TOPU ŞEKLİNDEKİ PASTASI

Mevlid kandilimiz mübarek olsun


EMİRHAN'A
Canım oğlumuz, hayat seni her zaman bir anne şefkatiyle sarsın sarmalasın. Yaşamın boyunca yolun hep açık olsun. Ömrün güzelliklerle dolsun. Yeni yaşın kutlu olsun.
                                                                                     SENİ ÇOK SEVEN ANNEN VE BABAN

Merhabalar  yılların nasılda geçip gittiği en iyi çocukların büyümesiyle anlaşılıyor herhalde. Daha küçük diye baktığımız çocuklarımız bir de bakıyoruz ki kocaman olmuşlar. Ben bu gün bu duyguyu fazlasıyla yaşadım. Bu gün oğlum Emirhan'ın doğum günüydü. Oğlum ufak tefek bir çocuk olduğu için zaten yaşının çocuğu değil bir de benim gözümde bir türlü büyümeyince  kuzucuğum hala 6-7 yaşındaymış gibi geliyordu. Oysa ki Emirhan bu gün 10 yaşını doldurdu. Canım oğlum, zaman ne çabuk geçmiş de 10 yaşına gelmiş miniciğim anlamadım.
   Eeee  tabi ki 10 yaşın pastası da özel olmalı dedim ve oğluşuma  çok istediği futbol topu şeklindeki pastayı yaptım. İlk denememdi ufak tefek aksaklıklar yaşadık ama genel anlamda sonuçtan memnun kaldım. Tadıyla ilgili yorumlarda beni mutlu etti. Bakalım sizler beğenecek misiniz?








26 yorum:

  1. Canım harika bir pasta yapmışsın, bence kusursuz olmuş!Bu arada oğluna, sağlıklı, mutlu ve upuuuuzuuun ömürler dilerim Bitanem, öpüyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım adaşım nasılda güçlendiriyorsun insanı sağol varol.Güzel dileklerin içnde gönülden amiiin diyorum vee seni öpüyorum:))sağlıkla kal...

      Sil
  2. Yesek daha çok beğenirdik sanırım :)))

    Emirhan' ın 10. yaşını tebrik ederim. Dilerim 100 yaşını kutlarken de anne elinin değdiği pastayı keser ve "Dalya" der.

    Ona uzun ama yaşam kalitesi çok yüksek; başarı, huzur, mutluluk ve bereket dolu bir ömür dilerim.

    Kendisine, ailesine, vatanına ve insanlığa hayırlı bir insan olsun.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Nurdan Hanıcım keşke mümkün olsa da ikram edebilsem:(( Oğlum adına güzel dileklerinize çok çok teşekkür ediyorum. Cümlesinin evlatlarıyla birlikte Rabbim benim evlatlarımda hayırlı bir ömür nasip etsin inşallah.Sevgiler...

      Sil
  3. çok güzel olmuşş bir g.s'li olarak çok beğendim :)) nice sağlıklı ve mutlu senelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Boşnak kızı ben de bir gs.'li olarak zevkle yaptım bu pastayı:)))sevgiler...

      Sil
  4. çok güzel olmuş,şekil itibariyle de oldukça zor bir pasta sanırım. Oğlunuz çok sevinmiştir. ellerinize sağlık, nice mutlu seneler diliyorum oğlunuza..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yeşimcim zor değil fakat oyalayıcı bir pasta:))Oğlum adına güzel dileklerine çok teşekkürler.Sevgiler...

      Sil
  5. oooooooooo muhtesemmm yaaaa...canım nefıs bır pasta olmuş...ogluşuna uzun mutlu saglıklı bir ömur dılerım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Serpil ablacım.Rabbim cümlesinin ebldıyla birlikte benimkilere de güzel ve hayırlı bir yaşam nasip etsin:))sevgiler...

      Sil
  6. Bu pastayı siz mi yaptınız? Harika olmuş yaaa şaşırdım kaldım :)) Dilimlemeseydiniz inanmayacaktım :)) Ellerinize sağlık... İyi ki doğdun Emirhan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Cerencim evet bu pastayı ben yaptım kesinlikle bir aldatmaca yok:))))Güzel dileklerine teşekkürler.Sevgiler...

      Sil
  7. Emirhan ın 10 yaşı kutlu olsun...
    pasta çok güzel bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşakkürler Şirinem.emirhan'a güzel dileklerini ileteceğim teyzesi.

      Sil
  8. Abla süper olmuş,eline sağlık,emirhan'a daha nice 10 yaşlara inşallah,sağlıkla ,mutlulukla.......öpüyorum hepinizi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler beğenmene sevindim. Emirhan teşekkür ediyor Elif teyzesi:))öptüm canım seni.Poyrazı da öp benim için:))

      Sil
  9. canım hayırlı akşamlar nasılsın.
    çok hoş ve bi o kadar lezzetli yaspmışsın ellerine sağlık.
    nice mutlu seneler sağlık sıhhat afiyetle
    yakın olsak Emirhana Ayşe teyzeside yapardı bir pasta:)
    canım her zaman gönlünün güzelliği bana yaptığın yorumlara yansıyor
    teşekkür ederim o sizlerin güzelliği :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lezzetli kasem sağol var ol senin gibi bu konuda söz sahibi kişilerden olur almak insanı daha da güçlendiriyor.Yakın olmasak ta düşünüp söylemen yeter pastayı aldık kabul ettik(hani şu ödüllü pastayı:))) Sevgiler...

      Sil
  10. Emirhanın doğum gününü kutlar,başarı ve mutluluk dilerim.Geç kaldım ama pasta harika gözüküyor,ellerinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Nilgün Hanımcım güzel dileklerinize çok teşekkürler.Pastayı beğenmenize çok sevindim yorumlarınız benim gerçekten önemli çünkü:))Bu arada Mevlid Kandiliniz de mübarek olsun.Sevgiler...

      Sil
  11. Pastanın resimdeki kesilmiş o dilimini biz yedikk..
    Çok güzel olmuştu..
    Arkadaşımın ellerine sağlıkk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu adsız arkadaşım olsa olsa dün akşam evimizi şenlendiren canım arkadaşım İklil'dir diye düşünüyorum ve bloğuma hoş geldin diyorum.Canım afiyetler olsun:)) Kandilin mübarek olsun.

      Sil
  12. sarıyı ve kırmızıyı bir arada sevmem ama yine de çok güzel bir pasta olmuş demekten alamıyorum kendimi :)eline sağlık,hayırlı kandiller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar arkadaşım renkler seni pek çekmemiş ama pastamı beğenmene sevindim:))Sana da hayırlı kandiller.Sevgiler...

      Sil
  13. siboş pasta nefis olmuş ellerine sağlık yaaaaaaaa.Emirimin de yanaklarından ısırıyorum.İyi doğmuş, Allahım sağlık dolu nice yıllar nasip etsin İnşAllah.Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Emirhan adına teşekkürler yengesi:))Pasta yorumun için de ben teşekkür ederim eltim:)sevgiler...

    YanıtlaSil