2 Ocak 2013 Çarşamba

BAHÇE DÜZENLEMELERİ

 

 
Merhabalar bir kaç gündür buralardan uzak kaldım ama geri döndüm.Umarım herkes yeni yıla gönlünce ve mutlu girmiştir. Yeni yıl için İstanbul'a  gideceğimi yazmıştım,gittim ve çok güzel zaman geçirdim.Sevgili eltimle orası senin burası benim dolandık durduk ve tabii bol bol alışveriş yaptık  yorulduk ama değdi çok çok güzel ciciler aldık:))İnşallah bunlarla ilgili bir yayın yapacağım.Ama bu gün siz sevgili dostlarıma güzel düzenlenmiş bahçeler yayınlamak istedim.Biliyorum daha bahara çok var ama olsun ben şu kasvetli kış günlerinde içimiz açılır diye düşündüm.
 
 

Bahçeler için gerekli eşyaları koymak için şık alternatifler
 
 
 
 
 
 

  

 
 
 
                       

 

 
 
 

 



 






 



 

 






29 yorum:

  1. umarım benim de evim bahçe düzenlemeye uygun olurda böyle şık ortamlar yaratabileyim:)
    ilk iki resme bayıldım:)
    sevgilerr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayıldım bu bahçe düzenlerine.Çiçekleri çok seviyorum.Böyle şık bir bahçe bulsam,benim delikanlının düğününü orada yapar,tüm dostlarımızla bir güzel eğlenirdik.Ne de güzel olurdu,hayali bile cihan değer:))Sevgiler.

      Sil
    2. Sevgili prettyinpink Allah gönlüne göre versin inşallah arkadaşım bir gün neden olmasın:)))sevgiler...

      Sil
    3. İnşallah Nilgün Hanımcım gönlünüze göre bir mekanda tüm hayallerinizi gerçekleştireceğiniz bir düğün nasip etsin Rabbim delikanlımıza:)))sevgiler...

      Sil
  2. bu sıralarda bahçe ile araştırmalar yapıyorum,buraya bak: http://rafetagacitligi.blogspot.com/2012/12/2013-yili-herkese-hayirli-olsun.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verdiğin link için teşekkürler arkadaşım en kısa sürede bakacağım.Sevgiler...

      Sil
  3. Yani diyorsunuz ki Yılbaşı geçti gitti, bahara adım adım yakınlaşıyoruz.
    Çıkın şu kış havasından kurtulun artık :))

    Güzel bir gün olması dileklerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet Nurdan Hanımcım aynen öyle Kışı seviyorum çünkü sonrasında bahar geliyor:))Bahar kadar mucizevi bir mevsim yok.ağaçlar kupkuru bir dal gibi görünürken yemyeşil elbiselerini giyiveriyorlar harika bir şey:))sevgiler...

      Sil
  4. fotolara baktıkça içim açıldı valla.....

    oy için teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh arkadaşım sevindim şöyle güzel duygular uyandırdım ve güzel fikirler verebildiysem ne mutlu bana:))sevgiler...

      Sil
  5. Canım benim bahçem balkon kadar bir şey:) ama bunlar çok harikalar.
    Çok beğendim sıralama yapamayacağım hepsi birbirinden harika.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun arkadaşım o kadar da olsa bir bahçen var ya ne mutlu sana:))Beğendiğine sevindim yeni hikayeler için ilham olsun sana:))sevgiler...

      Sil
  6. Ooooh. gerçekten içim açıldı ferahladım. Çok güzel bir paylaşım olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaan oh arkadaşım şimdi bir de balkona çıkıp güzeeel bir İzmir havası çek içine ( benim için de bir nefes lütfeeen) sonrada bize güzel lezzetlerin tariflerini ver:)))sevgiler...

      Sil
  7. Boyle fotograflardaki bahcelere bayiliyorum ama kendi bahcemize gelince uygulayamiyorum.malesef bahce ve ciceklerden anlamiyorum . Bahceli ev bana gore degilmis diyip duruyorum.. Yeni blog sayfama beklerim hollandadan sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloğuma.Ben de sizin gibi düşünüyordum ancak şimdi bahçe delisiyim sanırım bir süre sonra sizden zevk almaya başlarsınız:))sevgiler...

      Sil
  8. hadi beraber gezelim canım çoook güzeller.
    mutluluklar dolu seneler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezelim arkadaşım hatta o güzel köşelerden birinde bir de kahve ikram ederim , ama sen de güzel bir dilim pasta getir yanında:))sevgiler...

      Sil
  9. bayıldım ben bu bahçelere,ama istanbul'da bahçeli ev hayal oldu malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hoşgeldiniz bloğuma. Evet İstanbul koşullarında bahçeli bir eve sahip olmak oldukça zor ve maliyetli ne yazık ki.Ama belli mi olur bakarsınız hayaller gerçek olur:)))sevgiler...

      Sil
  10. Hemde nasıl iç açıyor fotoğraflar,inanılmaz iyi geldi..
    Sevgiler canım..
    Musmutlu bir yıl olur inşAllah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin arkadaşım hepimiz için musmutlu bir yıl olsun :) sevgiler...

      Sil
  11. Eltim yaz gelsin lütfen, bu resimlere bakıp yazı özlememek mümkün mü? Çok güzeller, ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de yaz gelsiiiin.Ben de işte yaz sevginizi diri tutmak için böyle resimler yayınlıyorum:))sevgiler...

      Sil
  12. Canım ya sen ne yaptın, benim hayallerim bunlar, en çok istediğim Bahçeli bir evde yaşamak, tıkıldık kaldık apartman dairelerine, içim açıldı görmek bile yetiyor insana:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah adaşım seni mutlu ettiysem ne mutlu bana:)) Allahım tez vakitte gönlünde ki o güzel evi nasip etsin inşallah:)))sevgiler...

      Sil
  13. ay Allahım bahar gelsin , yeşillensin heryer :(
    fotoğraflara baktıkça kışdan soğuyorum çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,sevgili Merve bloğuma hoşgeldiniz,gerçekten insan baharı özlüyor öyle değil mi? Neyse ki az kaldı şunun şurası iki ay! sonrası bahar:))sevgiler...

      Sil
  14. Çok iç açıcı bir bloğunuz var.Sayfanız yaşama sevincini arttırıyor:)

    YanıtlaSil