15 Şubat 2013 Cuma

BONCUK İŞİ SALON TAKIMI

Mutlu , huzurlu , keyifli bir haftasonu diliyorum herkese.Bu gün sizlerle canım arkadaşım Özlem'in yeni evime taşındığımda salonum için elleriyle işlediği takımın resimlerini yayınlamak istedim.Arkadaşım dediğime bakmayın Kocaeli'ye  gelin geldiğimde tanıdığım ilk kişidir Özlem 18 yıldır hiç kopmayan dostluğumuz vardır kardeş gibidir benim için canım arkadaşım ne zaman başım sıkışsa bir alo demem yeterlidir bilirim ki Özlem bir şekilde olaya el atar ve bana yardımcı olur.Şu aralar çok sık görüşemesek de iyi ki hayatımdasın canım arkadaşım.
 









14 yorum:

  1. Ne güzel şıkır şıkır bir örtü yapmış arkadaşınız :) Ortancalar var sanırım üstünde; onlar da çok uyumlu görünüyorlar.

    Görünen güle güle kullandığınız; daha uzun yıllar da hep böyle gülerek kullanın dilerim...

    "Aslan burcu parıltıyı,parıldamayı sever :)))

    Güzel bir haftasonu olsun...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Nurdan Hanım'cım evet kesinlikle taş ,pul,sim varak bunlar benim için üretimlişler sanki gerçekten herşeyimin kıyısında köşesinde de olsa illede bir ışıltısı olacak:))Canım arkadaşım da tam bana göre bir iş yapmış.
      Size de keyifli bir hafta sonu dilerim.Sevgiler...

      Sil
  2. Özlem hanımın ellerine sağlık .Gerçekten ince düşünceli bir arkadaşmış :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çook can arkadaştır Özlem Ceren'cim.sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söylüyeyim diye keyifden söylememiş büyüklerimiz! Bu da güzel bir örnek işte adaşım:)
    Arkadaşının ellerine sağlık, çok ince bir düşünce, sende sağlıkla kullan canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıım sağolasın hani dost derler ya dostdur candır Özlemim sağ olsun gözünün nurunu hediye getirdi bana ben de seve seve kullanıyorum.Öptüm seni...

      Sil
  5. Arkadaşının ellerine sağlık.
    Çok ama çok güzel..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım beğenmene sevindim.Bu gün Özlemle görüşeceğim ve güzel dileklerinizi ona da ileteceğim:))sevgiler...

      Sil
  6. gerçekten çok güzel...
    arkadaşının ellerine sağlık canım...
    şıkır şıkır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler şirinem ben de çok zevk alarak kullanıyorum takımımı:))sevgiler...

      Sil
  7. Cok guzel olmus ,arkadasinin ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öNCELİKLE BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ DİYORUM.GÜZEL YORUMUNUZA DA TEŞEKKÜRLER.

      Sil
  8. çok şık olmuş arkadaşının emeğine sağlık.Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım beğenmene sevindim:))sevgiler...

      Sil