9 Aralık 2012 Pazar

ŞEKER HAMURLU CUPCAKE

 
Yepyeni  bir haftada  herkese  merhabalar. Yeni haftada  her şey  gönlünüzce olsun. Hafta sonu pek bir çalıştım  ev halkına şöyle güzel bir şeyler yapayım dedim ve onları da fotoğraflayıp yayınlamak istedim .Fotoğraf konusunda oldukça acemiyim o yüzden kusuruma bakmayın hoş görünüze sığınıyorum:)) Bu aralar şeker hamuru ile pek bir haşır neşir oldum . Bu malzemeyle çalışmak çok keyifli .Hafta sonu  şeker hamuruyla süslenmiş cupcakeler hazırladım .Umarım beğenirsiniz...
 
KEKİN MALZEMELERİ
3 YUMURTA
1,5 SU BARDAĞI TOZ ŞEKER
3 YEMEK KAŞIĞI KAKAO
1/2 ÇAY BARDAĞI SIVI YAĞ
2 SU BARDAĞI SÜT
1 PAKET VANİLYA
1 PAKET KABARTMA TOZU
2,5 SU BARDAĞI UN
YAPILIŞI
*Yumurtalar ve şeker iyice çırpılır
*Sonra içine yağ ve süt eklenip karıştırılır.
*En sonda  tüm kuru  malzemeler elenerek ilave edilir.
*Katı yağ ile yağlanmış kalıplara 4/3 oranında karışımdan konularak  180 derecede ısıtılmış fırında pişirilir. Kürdanla  kontrol edilip kürdan temiz çıktığında keklerimizi fırından alabiliriz:))
Sıra geldi işin en keyifli yanına  pişen keklerimiz soğuduktan sonra  pasta kapsüllerine alalım. Arzu ettiğimiz renkteki şeker hamurunu  keklerin üstünü kapatacak şekilde kesip kaplayalım daha sonra keyfimize göre süsleyelim.
AFİYETLER  OLSUN
 
 
 
 
 
 


 


 


 






 


10 yorum:

  1. hapsi harika olmuş cnm...ay ne emek...ama bnlar 5 dk da biter...o kadar güzeller ki yemeye kıyamaz insan...ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Aslında yendiği zaman mutlu oluyor insan yaptıklarının beğenilip tüketilmesi apayrı bir keyif. Sağlıkla kal:))

      Sil
  2. ayyyyyyy bunları yemeğe kıyamam ben, ellerine emeğine sağlık elticim, nefis görünüyorlar.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol eltim sen ye afiyet olsun ben yine yaparım. Öptüm seni:))

      Sil
  3. ne kadar şirinlerr..yemede ızle olmuş :))))harıka...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun ben de yaparken çok keyif alıyorum sağlıkla kalın:))

      Sil
  4. Ellerinize sağlık. Cıvıl cıvıl ne güzel olmuşlar. İnsan bunları yemeye kıyamaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz çok memnun oldum ziyaretinize. Güzel yorumlarınız için de teşekkür ederim. sağlıkla kalın:))

      Sil
  5. sibel abla pastada süper olmuş,ilk yaptığın böyleyse diğerleri nasıl olur acaba.eline sağlık,bende şeker hamurundan kurabiyeler yaptım,bi kaç denemem oldu çok zevkli yapması....

    YanıtlaSil
  6. beğendiğine sevindim Elifim evet bence de çok keyifli bir de şu pandispanya arada bir sürpriz yapmasa güzel güzel olsa daha ne isterim ki:)))

    YanıtlaSil